13 september 2012

Challenge 63

Er zijn weer schitterende kaarten gemaakt voor de challenge! Dank jullie allemaal voor de bijdrage.
Voor challenge #63 heeft Hanny ons aan het werk gezet met de opdracht: Een kaart in bruin blauw met een stempel of (3d) plaatje van MDesign!

Onze gastdesigner is Suzanna en zij heeft een prachtige kaart gemaakt, dank je wel Suzanna
Kijk voor inspiratie naar de mooie voorbeelden die door het team gemaakt zijn! Voor deze challenge kun je meedoen tot 26 september 18.00 uur door de link van je creatie in te vullen onderaan bij de blauwe kikker in dit bericht. Lees de voorwaarden goed door waaraan je creatie moet voldoen, anders wordt deze verwijderd. Willen jullie ook zo vriendelijk zijn om je creatie te linken en niet je hele blog.....anders wordt het zo zoeken naar je creatie.
Veel succes en we hopen dat jullie allemaal een leuke creatie gaan inzenden!

De winnaar van challenge #62 is: 24 Dora
De 2e winnaar van challenge #62 is: 16 Fenneke
Neem even contact op zodat de prijs toegestuurd kan worden.

Als gastdesigner hebben we gekozen:  5 Trijntje
Neem even contact op zodat wij de volgende challenge kunnen doorsturen.

De 1e prijs die je kunt winnen is:

 de 2e prijs bij 25 deelnemers is:

De prijzen worden beschikbaar gesteld door Marianne Design

For all the Marianne Design fans worldwide:
To view the blog in English or any other language use the Translator at the top!

Hieronder de voorbeelden gemaakt door het team
Gastdesigner: Suzanna


Designteam:
Hanny

 Mieke

Jolanda
 
 Yvonne

 Wybrich

 Thea

 Jen

 Anita



 Boukje

 Nadia






17 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Dora en Fenneke!!
    Wat een mooie challenge weer ik houd erg van de blauw en bruin combinatie...deze keer zal ik geen problemen hebben met het meedoen... ( sorry voor de vorige inzending die niet deed aan de voorschriften..had het niet goed begrepen)

    Lieve groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. great challenge, have to see what I could do... I´ll have to put the thinking cap on...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. complimenten dames voor de gemaakte kaarten

    ook dora en fenneke gefeliciteerd met het behalen van de eerste en tweede prijs

    suzanna onze gast designer heeft een prachtige kaart gemaakt

    hanny ik vond het een hele leuke uitdaging
    groetjes jolanda bongers
    md challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. These are wonderful creations from the DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo,
    nou....ik ben helemaal verbaasd....met mijn kaart op de eerste plaats. wauw!!
    Fenneke jij ook gefeliciteerd.... en Trijntje succes met het gast-designerschap.
    ik ga jullie mailen.
    dank jullie wel.
    de kaarten die door het team en Suzanne zijn gemaakt zien er prachtig uit.
    en allemaal zo weer verschillend.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook namens mij Dora en Fenneke van Harte Gefeliciteerd met jullie eerste en tweede prijs.
    Trijntje jij ook gefeliciteerd met je gast-designerschap, ben benieuwd!
    De dames van het designteam wil ik weer mijn complimenten maken voor jullie schitterende voorbeeldkaarten.

    Liefs Thea
    DT Challengeblog MD.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mi piace questa sfida,e il blu e marrone è veramente insolito.Voglio provare la mia fortuna.
    Ciao, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kleurencombinatie! Ik vond het leuk om deel te nemen, bedankt!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke opdracht dames, mijn bijdrage is gelinkt.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb vandaag mijn prijs mogen ontvangen!@ Ben erg blij met mijn mooie stempel set.
    Super bedankt.
    liefs Fenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hello! Pleased to participate in your blog. I hope I understand the conditions for participation)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hello. You removed my card from the contest saying I didn't use Marianne Design products. I DID USE THE LEAF SPRIG ON THE BOTTOM OF MY CARD NEXT TO MY ROSES. PLEASE CHECK IT AGAIN.

    THANK YOU, ANNI/HANDGATHERED.BLOGSPOT.COM

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi, he wat jammer ben ik net telaat!
    succes voor de andere kandidaten!
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen

  14. Heb mijn prijs op de mat gevonden vandaag, heel ergggg leuk, Dank je wel.

    Ankie

    BeantwoordenVerwijderen