15 mei 2012

Designteam

Twee teamleden zijn inmiddels al voorgesteld.
Vandaag ons 3de en laatste Designteamlid.
Mag ik jullie voorstellen aan:

Boukje

Hallo, ik ben Boukje, getrouwd met Jan Wytze en moeder van Evert, Dinette en Jurjen. Ik sta twee dagen voor de jongste groepen van de basisschool en daarnaast is scrappen mijn grote hobby!  Kaarten, doosjes, layouts, ik vind van alles leuk om te doen, toch maak ik het meest kaartjes. Iets met Kraft en bijna altijd bloemen erbij, dat zijn wel de dingen die bij mij passen…
Leuk dat ik het Marianne Designteam Challengeblog mag komen versterken!
Boukje ook jij van harte welkom in ons team.

Wij hopen dat we nog heel lang mogen genieten van onze samenwerking met deze 3 nieuwe DTleden en zijn heel benieuwd naar jullie creaties voor onze volgende challenge.

For our foreign guests.
For a translation click on the translationbutton on the top.

5 opmerkingen:

  1. Hallo Boukje,
    Hartelijk Welkom in ons Designers team.
    Leuk dat je ons komt versterken.
    Wens je een hele gezellige tijd hier.

    Gr.Thea
    Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Boukje,

    Leuk dat jij ook bent gekozen. Ik hoop dat we allemaal veel plezier zullen hebben.

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Boukje,
    Volgnes mij heb ik heel vaak op je blog gekeken en zitten we allebei hoog en (nou ja??? Ha, ha...) droog in het hoge noorden!
    Leuk, dat je ook de onderbouw als leerkracht doet! Ik heb ook groep 1 en 2 in Wirdum!
    Gaaf, dat je in de DT zit! Welkom, dus!
    Groetjes, Jen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Boukje,

    Jij ook gefeliciteerd met je plaatsje in het DT.
    We krijgen het vast gezellig samen als "collega's" :-)

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen